Lifestyle

Мис България 2013 Нанси Карабойчева пазарува на воля за рожбата си Матей (СНИМКИ)

Мис България 2013 Нанси Карабойчева пазарува на воля за рожбата си Матей, видя репортер на „Марица“. Красавицата избираше бебешки дрешки в новия магазин Kiк в МОЛ Марково тепе.

Хубавицата разгледа почти всички стоки в помещението, но си хареса детски комплекс за двумесечното си бебче. Нанси и съпругът й Добромир живеят в Пловдив.

Друга популярна личност, която също напазарува в магазин Kik, бе инфлуенсърката и влогърка Стефи. Красавицата избра спален комплект.

Официалното откриване на магазина за клиенти е днес. Четвъртият магазин у нас на немската верига за облекло и стоки за дома отваря врати за клиенти днес в МОЛ Марково Тепе.

Първите клиенти ще пазаруват в празнична атмосфера и със специални отстъпки от 10 % на всички стоки. Намалението ще бъде в сила днес и утре. Страхотни предложения очакват любителите на модата, спорта и декора за дома.


Немската верига бързо стана популярна на българския пазар, като за последните 4 месеца отвори 3 магазина – в The Mall и Mega Mall, София, както и в Panorama Mall, Плевен, където се радва на изключителен успех и интерес.
„Всъщност името на веригата KiK е съкращение от немското „Kunde ist König“ („Клиентът е крал“). Продуктовата гама включва 70% мъжки, дамски и детски облекла и се допълва от други артикули като подаръци, аксесоари, декорации, играчки и др. Планират да се открият магазини не само в големите, но и в по-малки градове.


КіК oпepиpa в ĸaтeгopиятa „диcĸayнтъp“, пpи ĸoятo се търси максимално оптимизиране на цените. Моделът се основава на гoлeми пo oбeм пpeдвapитeлни пopъчĸи, диpeĸтнa paбoтa c дocтaвчиците бeз ocĸъпявaнe oт пocpeдници, минимизиране на транспортните разходи и др.
Досега KiK има 3900 магазина в 12 страни на Европа. Площта на всеки от тях надхвърля 600 кв. м. Годишният оборот на компанията е над 2 млрд. евро.

Веригата е основана в Германия през 1994 г. и днес е сред най-големите търговци на дребно в икономиката – номер 1 в Европа. Kik има модела на семеен бизнес, чиито основни ценности се коренят в честността, справедливостта и уважението към служителите и непрекъснатото интегриране на устойчивост.